مقالات مقالات .

مقالات

شیلنگ آبنما فنردار

دیواره این شیلنگ با سیم فولادی گالوانیزه تقویت شده که استحکام و فشار کاری آن را افزایش می دهد. شیلنگ آبنما فنردار، شفاف است. بنابراین امکان مشاهده انتقال مواد را به وجود آورده تا از انتقال صحیح مواد و عدم بلوکه شدن آنها مطمئن شوید. این محصول نوعی شیلنگ انعطاف پذیر می باشد و وزن سبکی دارد. به همین دلیل حمل و جابجایی آنها راحت است. در ادامه با ما همراه باشید تا با شیلنگ آبنما فنردار بیشتر آشنا شوید.

شیلنگ آبنما فنردار
شیلنگ آبنما فنردار از مواد اولیه pvc به صورت اکسترودر تولید شده و در دیوار آن از سیم فولادی گالوانیزه استفاده شده است. به همین دلیل استحکام و فشار کاری بالایی دارد. همچنین از انعطاف پذیری مناسب و مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد.
وزن سبک شیلنگ آبنما فنردار باعث شده تا حمل و جابجایی آن راحت باشد. محدوده دمایی این محصول از منفی 5 تا مثبت 60 درجه سلسیوس است.

جداره درونی این شیلنگ صاف می باشد و بدنه شفافی دارد. شفافیت شیلنگ آبنما فنردار باعث شده تا دام های هوا و بلوکه شدن مواد انتقالی مشخص گردند و انتقال رزین و سایر مواد به درستی صورت گیرد. شیلنگ آبنما فنردار در زمینه های بسیار زیادی کاربرد دارد. این لوله خرطومی شفاف برای انتقال مواد شیمیایی، مواد غذایی، مواد صنعتی، انواع اسید، مواد شوینده و حلال ها در صنعت، کشاورزی، باغبانی و خانگی استفاده می شود.

اسامی دیگر

شیلنگ آبنما فنردار را با نام های آبنما فنردار، صنایع غذایی، انتقال مواد غذایی، انتقال مایع، شیلنگ فنردار و شیلنگ انتقال مایعات نیز می شناسند.

انواع شیلنگ آبنما فنردار
1- شیلنگ مواد غذایی فنردار
شیلنگ مواد غذایی فنردار برای مکش مایعات و مواد مختلف به کار می رود. در صورتی که از فنر مناسب در این شیلنگ ها استفاده نشود هنگام مکش، شیلنگ بهم می ‌چسبد و راه عبور مواد بسته می شود. بنابراین به دستگاه مکش آسیب وارد خواهد شد.

2- شیلنگ صنعتی فنردار
شیلنگ صنعتی فنردار برای انتقال اکثر مایعات صنعتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. انتقال مایعاتی مانند روغن، اسید و باز امکان پذیر است. همچنین در موارد خانگی، کشاورزی و تاسیسات نیز کاربرد دارد.

ویژگی شیلنگ آبنما فنردار
شیلنگ آبنما فنردار شفاف ویژگی هایی دارد که باعث شده تا استفاده از آن در بین مصرف کنندگان افزایش یابد. از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

– سطح خارجی شیلنگ آبنما فنردار عاری از هرگونه شکاف و یا سوراخی می باشد. به همین دلیل هیج گونه عامل مزاحم و یا آسیب رسانی به داخل لوله خرطومی نفوذ نخواهد کرد.

– علاوه بر سطح خارجی، سطح داخلی آن هم بدون هیچ سوراخ، درز و شکافی می‌ باشد. به همین دلیل مواد به هنگام عبور از داخل لوله خارج نشده و در نتیجه باعث هدر رفتن و اتلاف انرژی نمی شود.
از طرفی دیگر سطح داخلی شیلنگ آبنما فنردار کاملا یکدست و صاف می باشد. به همین دلیل مواد به سرعت عبور می کنند. در حالی که اگر در سطح داخلی آن پستی و بلندی هایی وجود داشت، مواد به هنگام عبور به مانعی برخورد می کردند و ممکن بود در همان جا متوقف شوند و یا از سرعت حرکت آنها کم شود.

– لوله خرطومی شفاف آبنما فنردار، بدون بو و مزه می باشد.

– شیلنگ آبنما فنردار بسیار منعطف و حالت پذیر است، به گونه ای که تنها به کمک نیروی دست به هر شکل و حالت دلخواهی در می آید. به همین دلیل در مکان هایی که امکان قرارگیری و عبور سایر لوله ها و کانال ها در آن مشکل است، شیلنگ آبنما فنردار به راحتی در آنها قرار می گیرد و یا عبور می نماید. از دیگر ویژگی مثبت خاصیت انعطاف پذیری شیلنگ آبنما فنردار این است که به راحتی جمع شده و می توان تعداد بسیار بالایی از آنها را در انبار قرار داد.

– وزن سبک آن باعث شده تا حمل و نقل و جابجایی آن به راحتی انجام شود.

– نصب و اجرای شیلنگ آبنما فنردار به کمک یک یا چند نیروی ماهر و با تجربه به سادگی انجام می شود. در کوتاه ترین زمان ممکن می توان یک اجرای بی نقص و با کیفیت توسط شیلنگ آبنما فنردار داشت.

– شیلنگ آبنما فنردار در سایزهای مختلف و متنوعی تولید می شود. همین عامل باعث گستردگی و تنوع استفاده از این محصول در کاربری ها و شرایط گوناگون شده است.

– شیلنگ آبنما فنردار از مقاومت و پایداری بسیار بالایی برخوردار است.

– این محصول در برابر عوامل آسیب رسان طبیعی و غیر طبیعی مانند شرایط جوی و آب و هوایی، از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد.

– همچنین در برابر عواملی مانند ضربه، فشار، خراش و سایر آسیب های جانبی وارده نیز مقاومت بسیار بالایی دارد.

– شیلنگ آبنما فنردار در برابر حرارت، روغن، اسید و باز مقاوم است.

– این لوله خرطومی در برابر نیروی کشش بالا، مقاومت بالایی دارد.

– به دلیل ساختار ویژه این محصول که از پی وی سی تقویت شده ساخته شده، مقاومت بالایی در برابر هر گونه کشیدگی، پارگی و … از خود نشان می دهد.

– شیلنگ آبنما فنردار نسبت به سایر انواع کانال ها و لوله های هوا رسان از پایداری و دوام بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی دارد.

– این محصول غیر سمی بوده و برای انتقال مواد غذایی مناسب می باشد.

– هزینه و قیمت خرید شیلنگ آبنما فنردار بسیار مقرون به صرفه است.

– این محصول شفاف می باشد. شفافیت آن باعث شده تا حباب های هوا و بلوکه شدن مواد انتقالی به خوبی قابل مشاهده باشند. همچنین انتقال رزین و سایر مواد انتقالی به درستی انجام شود.

کاربرد شیلنگ آبنما فنردار
شیلنگ آبنما فنردار با توجه به سایزهای متنوعی که تولید می شود، کاربرد زیادی دارد. از این محصول می توان در بخش های انتقال مواد صنعتی، مواد غذایی، مواد شیمیایی، انواع اسیدها و مواد شوینده مختلف و انواع مایعات استفاده نمود.
همچنین شیلنگ آبنما فنردار برای انتقال آب، روغن، پودر، بذر و سموم در صنعت و کشاورزی کاربرد دارد. از این لوله خرطومی شفاف برای انتقال شیر و نوشیدنی های تخمیری نیز استفاده می شود.
یکی از کاربردهای شیلنگ آبنما فنردار، استفاده به عنوان شیلنگ شیردوشی در گاوداری ها است. سطح صاف داخل شیلنگ، غیرسمی بودن، انعطاف پذیری و شفافیت آن باعث شده، برای شیردوشی گاوها از این نوع شیلنگ استفاده شود.

 

تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار
در تولید و ساخت شیلنگ آبنما فنردار، مواد اولیه و نوع تهیه آن حائز اهمیت می باشد. زیرا هر چه مواد اولیه به کار رفته در تهیه شیلنگ مرغوب، خوش جنس و اصل باشند، باعث شده تا شفافیت آن هم بیشتر و نیز انعطاف پذیرتر شود. همچنین اگر در تولید این وسیله فرمولاسیون استاندارد، اصولی و دقیق به کار رود، کیفیت شیلنگ بیشتر خواهد شد و در نتیجه کارآیی بالاتری خواهد داشت.

تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار با استفاده از ماشین آلات صنعتی پیشرفته و تمام اتوماتیک که ظرفیت تولید روزانه آنها بسیار زیاد است، انواع شیلنگ را آماده توزیع و پخش می نماید. شرکت تولید شیلنگ آبنما فنردار پس از وارد نمودن مواد اولیه به خط تولید، زیر نظر متخصصان اقدام به تولید این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می کند.

علاوه بر آن در کارخانه های تولیدی شیلنگ آبنما فنردار، متخصصان این حوزه با دقت و نظارت بر تولید، کنترل کیفی را بر عهده دارند و محصولی با کیفیت 100 درصد تضمینی را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.

تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار، این محصول پرکاربرد را به رنگ شفاف تولید می نماید. کیفیت و کارآیی شیلنگ آبنما فنردار بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد. زیرا حتی در شرایط بد آب و هوایی و فشار منفی، سازگاری بسیار خوبی دارد.

خرید شیلنگ آبنما فنردار
ساختار مستحکم و کاربرد گسترده شیلنگ آبنما فنردار باعث افزایش خرید آن در میان خریداران شده است. برای خرید شیلنگ آبنما فنردار باید به یکسری نکات توجه نمایید تا به بالاترین سطح از کارایی و عملکرد این محصول برسید.

برای خرید شیلنگ آبنما فنردار دقت داشته باشید که باید بر اساس فشار، مواد و ویژگی های موادی که از شیلنگ عبور می کند، شیلنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین میزان غلظت مواد، چسبندگی و کشش سطحی موجود در ساختار آن، ساختار و مواد اولیه تشکیل دهنده آن از مواردی هستند که قبل از خرید شیلنگ آبنما فنردار باید به آن دقت شود. محیط کاری نیز در انتخاب موثر می باشد.

امروزه مشتریان عزیز در سراسر کشور می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت خرید اینترنتی و یا مشاوره تلفنی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. با خرید اینترنتی شیلنگ آبنما شما می ‌توانید به راحتی با کیفیت ترین شیلنگ ها را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید. خریداران می توانند به منظور گرفتن مشاوره در مورد انواع شیلنگ آبنما فنردار و سفارش خرید عمده آنها با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

فروشگاه شیلنگ ارغوان، تامین کننده انواع شیلنگ ها و فروش شیلنگ آبنما فنردار با تضمین کیفیت و قیمت می باشد. برای خرید شیلنگ آبنما فنردار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. این فروشگاه بلافاصله پس از ثبت سفارش شما، به سرعت محصول را آماده ارسال می کند. بنابراین در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.

قیمت شیلنگ آبنما فنردار
قیمت شیلنگ آبنما فنردار با توجه به پارامترهای گوناگونی تعیین می شود. از جمله این پارامترها می توان سایز، ضخامت، طول کلاف، قطر داخلی و خارجی را نام برد. همچنین برند، نوع مواد اولیه و نوع شیلنگ نیز در قیمت شیلنگ تاثیر دارد. از آنجا که بازار دارای نوسانات زیادی می باشد، برای اطلاع از قیمت شیلنگ آبنما فنردار با مشاورین شیلنگ ارغوان تماس بگیرید.

سوالات متداول
1- ساختار شیلنگ آبنما فنردار چگونه است؟

شیلنگ آبنما فنردار از جنس pvc ساخته شده که درون آن یک فنر از جنس فولاد گالوانیزه قرار دارد. در ساخت این محصول از مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون رقیق استفاده شده است. این مواد باعث نرمی و شفافیت شیلنگ آبنما فنردار می شوند.

2- شیلنگ آبنما فنردار چه ویژگی هایی دارد؟

شیلنگ آبنما فنردار شفاف، غیر سمی، بدون بو و مزه می باشد. این محصول با هر شرایط آب و هوایی سازگار است و مقاومت و پایداری بالایی در برابر حرارت، دما بالا، نیروی کشش بالا، ضربه و … دارد. شیلنگ آبنما فنردار سبک است و به راحتی جابجا و نصب می شود. سطح داخلی و خارجی این شیلنگ صاف، یکدست و عاری از هر گونه شکاف یا سوراخی می باشد.

3- شیلنگ آبنما فنردار چه کاربردهایی دارد؟

از این محصول خرطومی شفاف برای انتقال مواد صنعتی، شیمیایی، اسیدی، حلال ها، شیر و انواع مایعات و آشامیدنی ها، آب و انواع روغن و پودر در صنعت و کشاورزی می توان استفاده نمود.

4- هزینه شیلنگ آبنما فنردار چقدر است؟

قیمت شیلنگ آبنما فنردار با توجه به پارامترهای گوناگونی تعیین می شود. از جمله این پارامترها می توان سایز، ضخامت، طول کلاف، قطر داخلی و خارجی را نام برد. همچنین برند، نوع مواد اولیه و نوع شیلنگ نیز در قیمت شیلنگ تاثیر دارد. از آنجا که بازار دارای نوسانات زیادی می باشد، برای اطلاع از قیمت شیلنگ آبنما فنردار با مشاورین شیلنگ ارغوان تماس بگیرید.


برچسب: تولیدکنندگان شیلنگ آبنما فنردار،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)